Sidor

måndag 26 juli 2010

Såhär Blev Det!!

Nu börjar äntligen lägenheten bli som jag vill ha den!!

Nymålat, trätrall på balkongen och lite nyinköpta småsaker här och var!

Varje gång jag börjar fixa i lägenheten funderar jag på varför jag inte gör det oftare? Det är ju hur kul som helst att måla, slänga och köpa nya saker och så blir man ju himla nöjd efteråt :)


Ena väggen i köket, nymålad och vit!



Andra delen av köket



Sovrummet (som för övrigt är väldigt svårt att fota)


Ena väggen i sovrummet




Balkongen som jag är supernöjd med! Trätrall istället för den äckliga gröna matten och så lite nya småsaker varav nästan alla är inköpta på Lottas Boutique i Tillberga. Fast jag MÅSTE köpa nya utemöbler!


Vardagsrummet med soffan som har fått en nytt fint överdrag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar