Sidor

måndag 26 juli 2010

Helgen

Helgen var himla trevlig trots sjukt tråkigt väder!


Mina föräldrar kom redan på torsdagen så då shoppade vi lite och gick ut och åt på West som jag dock blev sjukt besviken på! Jag brukar alltid beställa deras Chili som brukar vara jättegod, men den här gången vet jag inte vad de hade pysslat med! Det smakade inte alls som vanligt, utan mest ingenting! Så jag klagade lite och då fick jag som plåster på såren, kanske universums godaste små köttfärspizzor! Så nu ligger West på plus igen :)


I fredags hade vi liten släktträff i Surahammar! Jättekul att träffa alla igen, men det var ju så sjukt kallt! Hos Lillan och Åke som vi var hos är det lite för litet för alla oss inomhus så vi var tvungna att vara ute och jag frös så jag trodde jag skulle dö.


I lördags blev det lite mer shopping, bl a hos min jobbarkompis Lotta i Tillberga och hennes lilla affär Lottas Boutique! Om ni inte har varit där så måste ni bara åka dit!! Världens finaste inrednings- och klädaffär som man blir helt kär i så fort man kommer dit!! ÅK DIT!!!



Såhär ser det ut i Lottas Boutique


Världens bästa föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar