Sidor

torsdag 5 augusti 2010

Nya Blommor och Kräftkalas!

Är ledig idag, skulle egentligen ha varit det igår men bytte dag med Helena och sicken tur jag hade, skitväder igår och toppenväder idag :)

Imorse sprang jag långpass, gick sisådär, vädret var perfekt men jag blev så arg på en läkare igår på jobbet och jag är fortfarande irriterad och det går aldrig bra att träna när man irriterad :(

Nåväl, jag slutar nog vara långsint frampå eftermiddagen får vi hoppas :)

Jag har iallafall precis varit och köpt nya blommor till min balkong! Det är så mycket roligare att pyssla där nu sedan jag gjorde iordning den :)


Fina, eller hur?

Snart ska jag åka och köra ett styrkepass på Friskis men först lite mat i magen :)
Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta hand om mig!! Jag ska iallafall skaldjurslyxa för kolla vad jag har köpt!!



TVÅ kräftor!!! Vet ni vad de kostade?? 46 himla svenska kronor!!!! Därför blev det bara två, men jag köpte ett gäng FÄRSKA räkor också, en avokado och supergott grekiskt lantbröd så jag blir nog lite mätt iallafall :)

1 kommentar:

  1. Oj, att det är så dyrt? Men dom ser jätte stora ut! :) Gott är det iallafall! Hoppas du får en fin helg!
    Hälsningar Carro

    SvaraRadera